Regn Regn Regn.....

Idag väntade jag på fint väder och västliga vindar. hängde ut täcke och kuddar på båten så de skulle vädras. sen gick jag upp till Västervik för att handla, tro f-n det började regna, jag som hade kudde och täcke ute.... och det bara öste ner. väl tillbaka kunde jag konstatera fakta. in med att i torktumlaren. nu är jag på väg från regnet hoppas jag. ingen vind så jag går för motor. Sol är önskvärt nu...... _/)
 
 
Hej då Västervik...
 
 
 
 
 
Vy mot Västervik,,,,, regn......
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Maxi77Beauty

Här kan ni följa mina seglingar under sommaren. Ni kommer även här kunna följa förändringar och förbättringar som jag gör med båten, samt lite tips och trix. Båten är en Maxi 77 från 1979 med segel nummer 2852.

RSS 2.0